9.1 uit 10
Beoordeeld

Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] of telefoon: 076 5140764  (di. t/m za. 10.15 - 18.00 uur)
 

1. Waar kan ik mee betalen?

Via de webshop van De Roos Schoenen kun je veilig betalen via: 

  • Ideal
  • Achteraf betalen (Klarna
  • Pay Pal
  • Visa
  • Mastercard 
  • Overboeken
  • Sofort
  • Bankcontact 
  • Belfius 

Uw gegevens zullen niet aan derden worden verstrekt en gebruiken wij alleen om uw bestelling naar tevredenheid te kunnen verzenden. 


2. Wanneer wordt mijn pakket verstuurd?

Voor de meeste artikelen geldt: op werkdagen voor 16.00 uur besteld, is dezelfde dag Snel en Gratis verzonden met Post.nl. De bezorging is in 90% van de gevallen een dag later. Het kan bij een aantal artikelen voorkomen dat de levertijd langer is. De verwachte leverdatum kunt bij ons opvragen. Bel of mail ons en vraag wanneer uw bestelling wordt thuisbezorgd. [email protected] / (076) 5140764

Het is ook mogelijk een bestelling te laten bezorgen op een servicepunt. Neem hiervoor contact met ons op.


3. Mag ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Wil je een artikel ruilen voor een andere maat? Of wil je graag het aankoopbedrag terug? Geen probleem! Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om je retour aan te melden bij ons. De kosten voor de retourzending zijn, uit milieuoverwegingen, voor eigen rekening (€5,95). Een artikel retour brengen in de winkel is ook mogelijk en dit is uiteraard gratis. Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Neem dan contact met ons op over een retourzending. Wij lossen dit graag zo goed mogelijk op!

 

 

1. AANMELDEN

Meld je retourzending binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling aan via bovenstaande button en kies de gewenste verzender. 

2. INPAKKEN

Zorg ervoor dat je retour goed verpakt is en voeg het retourformulier toe. Heb je een gratis onderhoudsmiddel of schoenspanners van ons ontvangen, vergeet deze dan niet mee terug te sturen.

3. VERSTUREN

Lever het pakket in bij een Post.nl servicepunt naar keuze (€5,95).

4. TERUGBETALING

Zodra je retour door ons ontvangen en gecontroleerd is, kun je binnen 3 werkdagen je geld terugverwachten. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan geven wij de wijziging zo snel mogelijk door aan Klarna.

Retourneren zonder aan te melden

Het is uiteraard niet verplicht om je retour aan te melden. Stuur het pakket dan retour naar het onderstaande adres en zorg dat het ordernummer duidelijk vermeldt staat op het retourformulier. Graag vernemen we wat de reden van het terugsturen is en of je een vervangend artikel wilt of dat je het aankoopbedrag terug wilt ontvangen. 

Wanneer wij het pakket ontvangen hebben en het artikel in onbeschadigde staat is, maken wij het aankoopbedrag naar je over.

De Roos Schoenen
Wilhelminastraat 28
4818 SH BREDA

De retourkosten zijn, uit milieuoverwegingen, voor eigen rekening.

Wanneer de retourzending wordt terug gebracht in de winkel wordt het retourbedrag niet in contanten terugbetaald, maar zal dit worden overgemaakt. 

Nog vragen? Neem gerust contact met ons op.
 

4. Ik heb een bestelling geplaatst/recent ontvangen en nu geven jullie nog meer korting?

Omdat wij niet op voorhand bepalen wanneer onze uitverkoop van start gaat of wanneer wij onze collectie verder afprijzen, kunnen wij u helaas geen garantie bieden dat onze artikelen later verder afgeprijsd zullen worden. Bovendien heeft u op het moment van aankoop de mogelijkheid om het artikel in kwestie te bestellen, welke wellicht later niet meer op voorraad is.
 

5. Wanneer begint de uitverkoop?

Wij hanteren geen vaste data voor de uitverkoop. Dit heeft te maken met het verloop van het verkoopseizoen en in welke mate wij nog over voorraad beschikken. 
 

6.Mogen afgeprijsde artikelen retour gezonden worden?

Mocht u besluiten de bestelling retour te sturen kan dat natuurlijk, als wij de schoenen ontvangen hebben maken wij het aankoopbedrag gelijk weer op uw rekening over. Kosten voor retour zenden zijn, uit milieuoverwegingen, voor eigen rekening.
 

7.Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?

Ja, dit is mogelijk al doen wij hier alles aan om dit te voorkomen.
 

8.Is de collectie op de webshop hetzelfde als de collectie in de winkels?

Veruit de meeste schoenen die op de website staan vindt u terug in onze winkel. Toch is het verstandig te informeren of het model wat u online heeft gezien ook daadwerkelijk in de winkel staat. Er zijn uitzonderingen! Mail of bel ons: [email protected] | (076) 5140764
 

9. Hoe kan ik weten of een schoen/laars qua lengte en breedte smal, breed of normaal valt?

Over het algemeen vallen alle schoenen/laarzen vrij normaal. Indien dit niet het geval is, zal dit worden aangegeven in de product omschrijving. 
 

10. Wat is iDEAL?

iDEAL is online betalen via uw eigen telebankiersysteem thuis. Deelnemende banken aan het IDEAL-telebankiersysteem zijn ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank en SNS. Met iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
 

11. Moet ik verzendkosten betalen?

Voor het verzenden van artikelen worden geen verzendkosten in rekening gebracht bij een besteding boven de €50,- (daaronder €4,75). Wij bezorgen ook in België en Duitsland, dan bedragen de verzendkosten €3,75. Mocht u besluiten de bestelling retour te sturen, dan zijn deze kosten (uit milieuoverwegingen) voor eigen rekening.
 

12. Hoe meld ik een klacht?

Heeft u een klacht? Stuur een email naar [email protected] of belt u met 076 5140764 we zullen uw klacht dan behandelen en z.s.m. naar een passende oplossing zoeken. We houden u via de email op de hoogte van de status van je klacht. Wij streven ernaar om de klacht binnen 14 dagen af te handelen.
 

13. Word ik op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling?

U krijgt van ons een aantal e-mails om u op de hoogte te houden van de voortgang van uw bestelling. Nadat u de bestelling heeft geplaatst, krijgt u van ons per e-mail de orderbevestiging. Op het moment dat uw bestelling verzonden wordt, krijgt u ook hiervan van ons een e-mail ter bevestiging.

Wilt u uw pakket tijdens het verzendproces volgen dan kunt door gebruik te maken van de Track&Trace code op Post.nl zien waar de zending is en wanneer hij wordt bezorgd.
 

14. Hoe plaats ik een bestelling?

In de webshop vindt u een overzicht van onze producten in het linker menu. Door op een product (categorie) te klikken wordt u doorgelinkt naar de betreffende bestelpagina.
 

Overzicht bestelling

Na elk product dat u bestelt, krijgt u een overzicht van uw winkelmandje. Hier kunt u zien welke producten u tot nu toe hebt besteld, maar u kunt er ook uw bestelling nog eenvoudig wijzigen. Als u nog meer wilt bestellen, dan klikt u op "Verder winkelen". Zo niet, dan klikt u op "Naar mijn gegevens".
 

Gegevens

Na uw bestelling te hebben afgerond, kunt u uw gegevens en uw bezorgadres invoeren. Als u al een keer besteld heeft bij De Roos Schoenen, dan heeft u al een account en zijn uw gegevens bij ons bekend. Zo niet, dan moet u eenmalig een account aanmaken door uw gegevens in te vullen. Uw bestelling wordt automatisch afgeleverd op het factuuradres. Wilt u echter dat de bestelling op een ander adres wordt bezorgd, dan geeft u bij afleveradres een ander adres in. Nadat u akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden (hokje aanvinken), klikt u op "Volgende". Uw contact- en bezorggegevens en uw bestelling worden vervolgens nog een keer overzichtelijk weergegeven. Selecteer vervolgens uw gewenste betaal methode en klik op “betalen via..”. Op het moment dat de betaling voltooid is wordt uw bestelling bij De Roos Schoenen gereserveerd. Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt.
 

Bevestiging per e-mail

U ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging van uw bestelling op het door uw opgegeven e-mailadres. Zorg dat u goed uw bestelling controleert. Wij verzenden uw bestelling binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling.

15. Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Bestellingen worden in Nederland met Post.nl en daarbuiten Snel en Gratis naar het door u gewenste adres verzonden. Uw bestelling is in 90% van de gevallen 1 dag later in huis.

  • Het is ook mogelijk een bestelling te laten bezorgen op een servicepunt. Neem hiervoor contact met ons op.
  • Gratis verzending bij een besteding boven de €50,- (daaronder €4,75)

 

16. Gratis verzending in Nederland 

Bij bestellingen worden geen verzendkosten in rekening gebracht voor verzending in Nederland bij een aankoop boven de €50,-. Mocht u besluiten de bestelling retour te sturen, dan zijn deze kosten (uit milieuoverweging) voor eigen rekening.
 

17. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar alle bestellingen binnen 24 uur af Snel en Gratis te bezorgen met Post.nl. U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra uw bestelling verzonden wordt. In 99% van de gevallen is uw zending 1 dag later in huis.

Veel artikelen die wij online verkopen, zijn op het moment dat de producten online worden gezet, ook voorradig en leverbaar vanuit het magazijn. Voor een aantal artikelen geld een langere levertijd van 2 a 4 dagen.

Het kan echter voorkomen dat verschillende klanten in dezelfde tijdsperiode een bestelling plaatsen. Het kan daarom sporadisch voorkomen dat een product alsnog uitverkocht is.

18.  Als ik meerdere schoenen bestel en ik wil deze terugsturen, moet ik dan meerdere keren verzendkosten betalen? 

Nee, de bestelde schoenen zijn namelijk als een pakket verzonden. Hierdoor betaalt u slechts een keer de retourkosten ongeacht of u een of meerdere paar schoenen terug stuurt.